مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-15سياسي

علی اف به قماری دست زده که صدای ناقوس های شکست آن به گوش می رسد


یک تحلیلگر مسائل بین الملل با اشاره به اظهارات ضدایرانی اخیر رییس جمهور آذربایجان گفت: به نظر می رسد الهام علی اف به قماری دست زده که صدای ناقوس های شکست آن به گوش می رسد.

- ایسنا/خراسان رضوی یک تحلیلگر مسائل بین الملل با اشاره به اظهارات ضدایرانی اخیر رییس جمهور آذربایجان گفت: به نظر می رسد الهام علی اف به قماری دست زده که صدای ناقوس های شکست آن به گوش می رسد.

احمد کاظمی در گفت وگو با ایسنا در خصوص لفاظی های اخیر علی اف علیه ایران با اشاره به برگزاری رزمایش ارس توسط جمهوری اسلامی ایران در مرزهای شمالی کشور اظهار کرد: واقعیت این است که موضوع تنها برگزاری رزمایش نیست که الهام علی اف را تا این حد عصبانی کرده بلکه پیام این رزمایش که همان تغییر در رویکرد سنتی ایران و ایجاد اجماع و اراده لازم در تهران برای پاسخ به شیطنت های قفقازی رژیم صهیونیستی، ترکیه و انگلستان در جمهوری آذربایجان است، باکو را هراسان و به تبع آن عصبانی ساخته است.

وی اضافه کرد: به نظر می رسد الهام علی اف با این اشتباه محاسباتی که صبر پدرانه و راهبردی تهران در قبال اقدامات امنیت زدا و تنش زای باکو پایان ندارد، به نوعی حاکمیت خود را بین رژیم صهیونیستی، ترکیه و انگلستان تقسیم کرده تا آن ها هرگونه که می خواهند آرایش سیاسی و جغرافیایی منطقه را طرح ریزی کنند و از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی اف به قماری دست زده که صدای ناقوس های شکست آن به گوش می رسد

علی اف به قماری دست زده که صدای ناقوس های شکست آن به گوش می رسد